1 April

Allmänt, Vardag USA / Permalink / 1
Äntligen en ny månad,har längtat länge. 
Känns skönt med April,förhoppningsvis börjar våren våga visa sig lite nu! 

Vaknade imorse & mådde inte alls bra hade huvudvärk & ont i halsen & feber.
& kände mig riktigt nere. 
Pratade med mamma en snabbis innan dem satte sig i bilen för att åka upp till Dalarna & mormor & morfar. Avundsjuk!

8,45 fick jag hem barnen,dem var helt sockerhöga då dem hade ätit donuts till frukost,tackar jag deras pappa för....
Vi kollade tv & ritade & tog det lugnt,vid lunch sprang G hem till en kompis & jag & H låg i varsin soffa tills klockan 3 för då kom min v-mormor aka påskharen. 
Herregud va full fart deg blev på oss,mormor hade som vanligt med sig en massa saker anpassat till säsongens teman & denna gång är det ju påsk. 
Önskar att ni kunde se hur vårt hus ser ut just nu,går inte att beskriva.
Vi sprang som galningar & hämtade låda efter låda från bilen & det tog oss ungefär 4-5 timmar att dekorera huset! 
Här kommer lite bilder från huset:

Den är 2,4 m hög...












Rosetterna har faktiskt jag gjort min v-mormor sa att hon inte kunde göra rosetter & jag har aldrig testat med dem blev tydligen bra för jag fick göra typ 20 stycken till....

Finns så mycket mer men det får bli ett annat inlägg. 
Vid 5 beställde vi hem mat från en italiensk restaurang. 
Klockan 7 kom min VM hem & fick panik över all dekoration & det visste min v-mormor att hon skulle få så det var därför vi skyndade oss att bli klara innan hon kom hem. 
Vi är ett bra team jag & mormor när det kommer till dekoration. 
Min VM var gullig & hade köpt present/souvenir  till mig & barnen jag fick en Hood från st,Thomas alltså där dem var,superskönt tog på mig den direkt när jag hade duschat ikväll
nu ska jag försöka sova snart,ligger efter med sömn.❤️

#1 - - Kristina:

Haha.... 😂😂 Gud så kul, Har aldrig sett någon ha så mycket påskpynt, helt otroligt vad hon ska pynta.
Fräckt med den där stora påskharen.
Ni lär ha haft fullt upp. 🐥
Ha en riktigt bra Påsk och njut av alla fina dekorationer. 😂😂😘
Kram från mamma. ❤️

Svar: Haha ja hon älskar alla högtider!😂 det är riktigt roligt! 😃tack detsamma mamma!😘❤️❤️ kram
Emma Bohman

Till top