1 vecka!!!

Allmänt, Vardag USA / Permalink / 0
Alltså kan knappt förstår det men om 1 vecka är jag hemma nu?!?!?!!!?!?! Hur hände det????? CRAZY!

Vaknade vid 8 idag & gick ut & satte mig på baksidan för jag såg att min VM satt ute & drack kaffe,vi satt bara & pratade en massa efter en stund kom Louise ut också & så åt vi frukost! Vid 11 åkte min VM iväg till hennes pojkvän för att förbereda inför kvällen. Jag åkte till party city för att leta efter en grej & hittade även det här:
Det är en gamal godissort som var populär i USA förr anledningen till att jag köpte det var för att i en av H's favvo filmer "13 snart 30" äter dem de här godisarna! Så tänkte att vi skulle testa dem! 

När jag kom hem åkte jag & Louise till Applebees för lunch,min VM sa att vi skulle ta hennes kort & åka dit! 
Alltid lika gott,sen visade jag henne runt lite mer & så tankade vi innan vi åkte hem & började göra oss i ordning! 
Jag provpackade min stora väska med & vägde den & jag är fett nervös,drömde mardrömmar igår natt om det! 
Hur som helt vid 3,30 åkte vi hemifrån till bbq! 
När vi kom dit var det typ bara 5 pers där & min VM & pojkvännen var inte där för dem var & hämtade folk på stationen! 
Men fler & fler rullade in & tillslut var vi nog 40 pers! 
Kände typ 8 av alla där men det var trevligt,massa god mat & trevligt att träffa folk jag kände! Dessutom hade jag ju lousie att prata med vilket var väldigt skönt! 
Har verkligen lärt känna massa fina männsikor här som varit så öppna & snälla mot mig & det kändes konstigt ikväll när jag sa hejdå till fem flesta av dem tillexempel min VMs pojkvän! 
Jag & Louise stannade till lite efter 7 & sen kände vi att vi hellre åkte hem & kolla film,så vi sa hejdå till alla & så åkte vi till Target & köpte en massa snacks & hyrde en film på tvn när vi kom hem,den var riktigt rolig faktiskt! 
Nu ligger jag megamätt i sängen,bara jag & Louise hemma min VM sover över hos pojkvännen & imorgon bitti klockan 9 kommer barnen tillbaka!❤️ 
Till top