Busy

Allmänt, Vardag USA / Permalink / 0
När man är helt ensam hemma & ska sova ut för första gången på 1 vecka & man har inga barn eller hundar som kan störa....MEN då kommer våran handyman & börjar klippa gräset & borra i vägen utanför mitt rum klockan 8 en lördagmorgon,TACK! 
Låg i allfall kvar ett tag & kollade i mobilen innan jag gick upp & åt frukost! 
Gjorde mig i ordning & pratade med mamma & pappa,helt galet att jag är hemma om 2 veckor idag! 
När vi hade lagt på åkte jag till CVS för att skriva ut en massa kort 180 stycken för att vara exakt,trodde inte att det var så många & var inte riktigt beredd att betala 600 kr för det men så fick det bli! Sen körde jag runt i 1,5 timme & letade efter fotoböcker/album men det fanns inte någonstans,höll på att bli galen men till slut på mitt 6:e försök hittade jag två som fick duga på TJ-Maxx! 
Så när jag kom hem vid 3 satte jag igång direkt med att börja fixa ihop två fotoböcker,varsin till barnen med bilder från mitt år här med dem! 
Började med G,blev en hel del bilder....
Jag höll på i 3 timmar & sen tog jag ett snabbt middags break innan jag fortsatte till klockan 9,blev inte riktigt färdig men nästan men det fick räcka för dagen,får fortsätta imorgon! 
Nu ligger jag & kollar på "bride wars" älskar den filmen,förhoppningvis kommer ingen handyman imorgon bitti & stör mig❤️

Till top