Måndag

Allmänt, Vardag USA / Permalink / 0
 Hallå! 
I förmiddags åkte jag runt som en galning & fixade en massa grejer i mount kisco & fotade! 
Var bla & hämtade ut två gratis bakelser på panera som jag fick av dem för att jag fyllde år!
När jag kom hem pratade jag med pappa & mamma en sväng! 
Just det,fick paket idag av min värdmormor,så gulligt hon hade skickat en present,frimärken med Ingrid Bergman (hon jobbar på posten) & ett jättegulligt kort med så fina ord!❤️ hon är så gullig! 

På eftermiddagen städade & rensade jag mitt rum & började faktiskt packa lite också! 
Sen duschade jag & gjorde mig i ordning! 
Hämtade min VM på stationen 6,50 & så åkte vi & hämtad någon min VM köpt hos någon innan hon släppte av mig hemma & sen åkte hon till sin pojkvän! 
Efter en stund rullade Ellens bil upp på min uppfart,så kul att se henne igen! 
Vi åkte direkt till Applebees & åt & snackade en massa!


För & huvudrätt för 16 dollar,inte illa...

Sen vi kom hem har vi druckit smirnorff,snackat en massa,skrattat så jag har träningsvärk i ansiktet & spelat ett galet roligt spel! 
Nu ska vi snart försöka sova klockan är (1,50) & vi ska ta tåget in till New york imorgon!
Till top