Onsdag

Allmänt, Vardag USA / Permalink / 0
Idag sov jag & Ellen ut,vid 11 åkte vi ner till party city & kollade lite alltid lika kul!





Efter lite hatt-testande åkte vi hem & Ellen körde hem till henne! 
Jag åkte & handlade lite & sen pratade jag med mamma!  
Tog det ganska lungt på eftermiddag innan jag åkte ner till village social för att träffa Sophie för middag! 


Efter god middag åkte vi till Peachwave för froyo för vi hade tid över innan vi skulle möta stefani på O'conners!
verkare tyvärr som att dem skulle stänga igen...inte för att det spelar så stor roll för mig men ändå,trist!
Sen mötte vi alltså upp stefani för vårt quize på O'conners,alltid lika roligt & det gick ganska bra! 
Mannen som håller i det är alltid snäll & hjälper oss lite nu mer för han veta att vi inte är amerikaner! 
En kille i vår ålder var imponerad av våra  sportkunskaper & trodde att jag var amerikanare,alltid lika kul att höra! 
Tyvärr var det sista gången jag trädde Stephanie så tråkigt....
Vår quize-gubbe!


Så fina vänner! Kommer sakna er!❤️
Till top