Torsdag

Allmänt, Vardag USA / Permalink / 0
Idag har jag varit ganska effektiv! 
Jag vörjade dagen med att ringa lillasyster då jag fick en rejäl chock när jag såg att hon varit på akuten & blivit sydd,sån otur! ❤️ 
När jag hade pratat med henne en stund gjorde jag mig i ordning & åkte & sa upp mitt bankkort/bank & fixade lite ärenden till min VM & mig! 
När jag kom hem hade städdamerna varit här & gjort det fint. 
Myste med Hersey innan jag satte igång & städade/rensade mitt rum & packade lite mer, tvättade också! 
Skulle hämtat min VM på stationen men har fortfarande inte hört något,duschade för en stund sen så nu sitter jag bara & väntar på att höra från henne. 
Det här är faktiskt min sista kväll som "ensam au pair" i huset för imorgon hämtar jag & min VM den nya au pairen,känns så konstigt! 
Känns inte så länge sedan jag kom med bussen till White plains men det är det uppenbarligen! 
Nu ska jag kolla lite PLL & vänta på att min VM hör av sig! ❤️ 
En bild som Ellen tog på mig utanför skolan för nästan 1 år sen!
Till top