1 år

Allmänt, Vardag USA / Permalink / 0
Jag kan knappt förstå att det är den 2 September idag, jag tänkte mycket på denna dagen innan jag åkte till USA & under min tid här, dagen när mitt au pair år skulle vara över. Skulle jag vara nöjd över året & skulle jag ens vara kvar?
Nu 1 år senare kan jag titta tillbaka på mitt år & vara mer än nöjd, mitt år blev inte som jag hade förväntat mig. Det blev en tuff start med värdfamiljen jag matchats med från början, även om det var det jobbigaste jag har behövt gå igenom så är jag glad att det hände & att jag klarade av det för det gjorde mg starkare & jag lärde mig mycket av det. & hade jag inte hamnat i fel familj först hade jag alsrig fått träffa Heather,Hayden & Garett & det hade varit otroligt tråkigt för dem är alla 3 fantatsika männsikor. Jag är så tacksam för allt Heather aka min vm har gjort för mig det här året, hon har ställt upp för mig & hela tiden funnits där & inkluderat mig i familjen, & mina monster, även om jag nu mot slutet var väldigt trött på dem så kommer jag sakna dem otroligt mycket, jag har fått så många kramar & pussar de här senaste dagarna. 
Mitt år hade inte heller blivit så bra om det inte vore för alla fantastiska vänner jag har träffat här framförallt: Ellen, Sophie & Elisa. Vi har delat många galna,jobbiga & roliga stunder ihop. Jag älskar er allihopa!
Jag är så glad att jag vågade ge mig iväg på det här äventyret!
 
Till top