2 September

Allmänt, Vardag USA / Permalink / 0
Skrev ett inlägg tidigare som ni kan läsa här under om mitt år, väldigt kort sammanfattat!
 
Jag gick upp vid 7 idag & kramade barnen så mycket jag bara kunde, följde med H till bussen & kramade henne men vi bestämde oss för att inte säga hejdå utan vi sa ses snart igen.
Bild påväg till bussen igår & idag som min vm tog.
När vi hade lämnat H gick vi hem igen, G fick ett totalt meltdown & skrek & slogs & min vm sa att hon var helt säker på att det var för att jag skulle åka för efter det hade han gått upp till henne & frågat om jag var tvungen att åka & så hade han börjat gråta...sen komm han iaf ner & satt i mitt knä & gosade med mig & grodan innan vi gick till skolbussen.
Det gick iaf bra att lämna honom han skuttade på skolbussen som vanligt. 
Därifrån körde jag & louise ,min vm till stationen & när hon & jag skulle säga hejdå började hon gråta direkt & då brast det för mig med...det var verkligen jättejobigt usch! 
När vi om hem från stationen började jag packa ihop det sista,pratade med mamma lite snabbt & åt sen frukost, gav Hersey en puss & sen skjutsade Louise ner mig till tågstationen....känns så overkligt att jag inte bor i Mount kisco längre & att liksom säga hejdå till huset & rummet & familjen & Hersey!
Fick kämpa på rejält med väskorna men kom på tåget iaf, när jag kom fram till Grand central  var jag tvungen att ta en taxi för min stora väska var så tung så att hjulen ville inte ens rulla men det kostade bara 10 dollar så det var det värt. Mitt hotell "Hilton midtown" ligger så himla bra till, precis vid radio city hall. 
Dessutom är det ett superfint hotell, blev helt paff när jag gick in i lobbyn, jag hade tur & kunde få mitt rum direkt dem sa i receptionen att det hade uppgraderat mig gratis till ett bättre rum & jag klagar inte mitt rum är helt amazing. Jag har tillexempel 2 sängar haha.
När jag hade andats ut lite gick jag ut i city & åt en snabb lunch innan jag gick från affär till affär i typ 3 timmar, köpte lite för mycket smink & en hösttröja innan jag vid 5 ramlade in på hotellet igen.
 
Sen åkte jag upp & ner till lobbyn 3 gånger för att försöka få rätt på wifi & tillslut löste det sig, Sprang sedan ner & köpte två cheeseburgers till "middag" sen har jag bara hängt på mitt fina rum & tagit et lungt känner mig väldigt matt/slut. Fick även öppna ett brev som min vm gav mig imorse som hon ville att jag skulle öppna när jag var själv, hon hade skrivit så fint & dessutom fick jag 280 dollar av henne...
Nu ska jag sova för imorgon vänta min sista hela dag i denna stad & detta landet på ett tag så jag ska njuta av varenda minut! <3
 
Till top