New week

Allmänt, Vardag USA / Permalink / 0
Ny vecka! 
Vakande av G klockan 6 imorse men behövde inte gå upp förens klockan 7,30!
Blev en annorlunda morgon,vid 10 skjutsade jag & H iväg min VM till stationen sen körde jag henne till ett birthday party! Sen direkt därifrån vidare till verkstaden för att byta däck! 
Min VM sa att det skulle ta 15 minuter men jag satt där i 1,5 timme! Träffade min LCC där haha ganska random men kul för då hade jag någon att prata med! 
När dem äntligen var klara åkte jag direkt hem i full fart,åt frukost/lunch & sen gjorde jag lunch till G innan jag åkte iväg & hämtade H från hennes party!
Snabbt hem för att byta om & sen 12,30 åkte vi till connecticut det tog typ 50 minuter & så kom vi fram till en liten mysig stad precis vid vattnet! 
Där mötte vi upp H's girl scout & fick signa en massa papper för att åka ut med kanoterna! Jag & H delade en dubbel kanot & Louise & G en! Det var väldigt roligt & jobbigt! 
Mot slutet av turen hoppade de flesta barnen av kanoterna & badade,min barn hade dock inga badkläder så dem badade med kläderna på haha & fick åka hem blöta i bilen! 
Vi var ute & paddlade i typ 2,4 timme & sen åkte vi hemmåt igen!
När vi kom hem duschade vi alla i omgångar,vi insåg också att en fågel hade lyckats flyga in i huset,en väldigt liten fågel men han hittade inte ut fast vi öppnade dörrarna efter kanske 40 minuter fick vi äntligen ut honom & började kolla på hunger games! Jag kollade bara i några minuter innan jag åkte & hämtade min VM på stationen! 
När vi kom tillbaka fixade hon middag till oss & så kollade vi klart på filmen! 
Imorgon väntar min sista heldag i mount kisco & min sista jobbdag som au pair,känns helt galet men också väldigt skönt!❤️


Till top