Sista dagen som au pair

Allmänt, Vardag USA / Permalink / 0
Känns så konstigt att kunna skriva det,alltså för ett år sen var jag ett känslomässigt vrak & det är lite samma känsla nu! 

Imorse var det kaos här,gick upp 6,50 & mötes av barnens pappa som var här! Han ville vara med & gå med H till bussen hennes första dag på middle school! 
Så jag,Louise,min VM,G & barnens pappa gick med H till bussen haha såg nog ganska roligt ut! 
Här springer hon på bussen
när vi kom tillbaka till huset åkte deras pappa & min VM gjorde sig i ordning för jobbet. 
Klockan 8,20 åkte vi & lämnade G vid bussen & sen åkte vi & lämnade min VM på stationen. 
När vi kom hem åt vi frukost & sen gjorde vi oss i ordning & åkte först till posten för att kolla vad det skulle kosta att skicka ett paket till Sverige men det var alldeles för dyrt! Sen åkte vi till Applebees för att träffa Sophie & Nici för lunch. 
Sophie hade med ett födelsedagskort till mig & ett jättegulligt brev som fick mog & gråta! Fick dessutom ett jättefint armband från Guess som jag glömde att fota!

Fick säga hejdå till Sophie & det var inte kul...
Jag & Louise åkte direkt därifrån till Metro nails för att göra manikyr & pedikyr!
Det var så skönt & fint blev det också! Sen hann vi hem i ungefär en timme innan det var dags att hämta H 2,39 & efter det åkte jag runt som en galning & letade efter någonstans man skulle kunna skicka hem lite av min kläder billigt men det hittade jag inte så det slutade med att jag får köpa till ett extra bagage! 
När jag kom hem började vi rita allihopa. 
En av mina teckningar! 

Det blev mycket ritande innan vi satte oss i soffan en stund! 
Vid 7 åkte vi till stationen & hämtade min VM & sen åkte vi direkt till village social för avskedsmiddag för mig! 
G ville ta en selfie med mig & såhär blev den!




Mycket trevlig middag & god mat! 
När vi kom hem gav jag barnen deras presenter & min VM började gråta,tror att barnen uppskattade det också!
Nu ligger jag i sängen & ska sova här sista natten,känns så skumt! Imorgon bär det av in till city men innan dess måste jag säga hejdå till min andra familj,det kommer inte bli lätt!❤️


Vill även säga grattis till världens bästa mormor som fyller år idag! (1 september) GRATTIS mormor,du får en stor kram på Lördag! ❤️ 
Till top